poniedziałek, 13 czerwca 2016

Nazywam się Bernadeta Gołębiowska. Fascynuje mnie człowiek, jego siła i piękno wypływające z wnętrza. Moją misją życiową jest towarzyszenie ludziom na ich drodze rozwoju, odkrywania własnego potencjału. Chcę Cię wspierać w poznawaniu siebie, w zwiększaniu świadomości, w zmianie myślenia, która przekładać się będzie na konkrety w codziennym życiu.


Pomogę Ci odkryć, jak możesz realizować wartości, które wyznajesz, jak urzeczywistniać marzenia i pokochać swoje życie. Odpowiedź tkwi w Tobie. 

Ukończyłam Studium Coachingu w ujęciu chrześcijańskim (Stowarzyszenie Coachów Chrześcijańskich).  W pracy wykorzystuję wiedzę jaką zdobyłam na studiach z Psychologii i Ekonomii. Stosuję podejście systemowe, uznając wszystkie sfery funkcjonowania człowieka za ważne, wzajemnie wpływające na siebie. Jestem otwarta na rozmowy dotyczące poziomu  serca, duszy. Możemy się różnić, jeśli chodzi o światopogląd. W moim poczuciu liczy się to, żeby żyć w zgodzie ze sobą.  
Ważną częścią mojej pracy jest troska o samorozwój. Czerpię radość z pogłębiania wiedzy, zbierania doświadczeń, tworzenia i dzielenia się pomysłami. Siłę czerpię z osobistej relacji z Bogiem. Chrystus jest przewodnikiem na mojej drodze życia. 
To najlepszy Coach, dzięki któremu wzrastam, staję się coraz bardziej sobą.

Chcę się z Tobą dzielić refleksjami i inspirować do tego, żebyś stał się twórcą swojego życia. 
Przyjemnej lektury :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz